.

.

Reuploads Form

26 June 2015

Franck Pourcel - ''Edith et Pourcel'' (1983)

Franck Pourcel - 
''Edith et Pourcel''  (1983)
EMI - Pathe Marconi 2C 068 73555 (France)
**********************
Tracklist:
01.Avant toi (theme du film "Edith at Marcel") (Francis Lai - Charles Aznavour)
02.La Vie en Rose (P. Louiguy - Edith Piaf)
03.L'homme a la Moto (Lieber-Stoller, adapted by J. Drejac)
04.Hymne a l'amour (M.Monnot - Edith Piaf)
05.Non, je ne Regrette Rien (C. Dumont - M. Voucolro)
06.Medley-La Foule, L'accordeoniste, Padam padam, Les mots de'amour, Je connais pas la fin, L'aorgue des amoureux
07.Mon Dieu (C.Dumont- M.Voucolro)
08.Bravo pour le Clown (P.Louiguy-H.Conlet)
09.Medley-C'est la Faute a tes Yeux, J'm'en Fous pas mal, Comme Moi, C'est un Gars
10.Mea Culpa (H.Giraud- M.Rivogouche)
11.Medley-La Goualante du Pauvre Jean, Mon Manege a Moi, Milord

*** Second version of  La Vie en Rose.  First version on Made in France.
Second version of  Hymne a l'amour.  First version on ADV #21.
Second versions of  Non, je ne Regrette Rien and  Mon Dieu!,first versions
appeared on ADV #16.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...